Torsdag 18/3

Så var det ny dag och snart helg igen. Dagarna och veckorna springer förbi utan att man ens hinner blinka.

Trots hostan hos L, så har vi haft en bra natt. L sov till 7.50 dessutom idag. Tack snälla. Så vi har busat och lekt några timmar innan vi gick ut och tog oss lite luft. L vägrade ligga ner i vagnen, så jag trodde jag skulle få ta med honom in igen när vi kom hem, men 100 m från hemma, slängde han sig kull frivilligt och slocknade innan han hunnit landa, så där är vi just nu.

Jag har hunnit gjort lite snickers och ska snart se på lite skidskytte, fast jag antar L vaknar mitt i där någongång. Funderar på om det är torsdagspannkaka som gäller till lunch idag? Om L kan roa sig medan jag gräddar vill säga... men dammsugaren funkar alltid, hans bästa vän!

Lovade ju er slutresultatet på pallen igår, så här kommer det:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0