Tveksam...

Jag är tveksam till om L börjar bli nå friskare. Varje vaken minut hittills idag har varit fylld med gråt, tårar och ledsamhet... nå vidare hungrig var han heller inte och när jag försökte muta honom med saft, för att hinna äta lite själv, så dög inte heller den mer än kanske 2 klunkar....

Så efter maten klädde jag på oss och tog en promenad. L låg och myste ett bra tag innan han slog igen sina blå igen, trots att det inte ens var 1½ timme sen han vakna efter 2 timmars sömn.... så nog är min lilla kille sjuk allt.

Kommentarer
Postat av: Inger

Du kanske ska kolla öronen på honom eller tar han sig för dem. Annars så får du väl se till att han dricker, det verkar sitta i en bra stund den här förkylningen.



Kram mamma

2010-03-24 @ 20:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0