Åter läggdags.

Så var även denna dag förbi och det är hög tid att gå och sova. Det kommer en dag i morgon också, då vi ska bara utvilade och redo för nya bus.

Eftermiddagen spenderades först hos min mormor och morfar i några timmar. Lite fika och massa bus så klart, mellanlandade sedan hos mamma och pappa en stund för att kolla läget inför i morgon, innan vi återvände hemåt igen.

I morgon ska jag spela match med vårt u-lag, därav min träningsfria kväll ikväll. M har innebandy med jobbet och är vanligtvis inte hemma förrän 18.30 tiden på onsdagar, varpå Ludvig i morgon får spendera några timmar med mormor ensam, innan M kommer och hämtar honom. Så för min del blir det en sen kväll. Visserligen bara bortamatch i Falun, men ändå. Skoj ska det bli. Motståndarna är serieledare och favorit tippade, så någon lätt match blir det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0