...

Eftermiddagen har spenderats i Nås. Först hos min mormor och morfar och sedan en stund hos mamma och pappa. Blev också en promenad och besök hos Precent, där jag hittade en gardin jag är sugen på. Eller två. Behöver en ny till sovrummet. Den första jag var inne på, den har jag ångrat mig på, då jag tror att den kommer försvinna in i tapeten, så jag tror det blir den vita.....

Medan jag och M åt mat ikväll, så smockade Ludvig nära på i sig en halv låda med vindruvor. Grabbar verkligen älskar vindruvor. Han är så söt när han får en skål med druvor, för i princip det första han gör är att tömma den upp och ner så alla druvor hamnar i en hög på bordet. Fast vad gör egentligen det, när han ändå slukar alla han ser?

L har sovit sen lite drygt 40 minuter tillbaks. Jag har tagit mig en kvällsbulle och ska ta och göra honom sällskap. De senaste tvinn-nätterna från L´s sida sätter sina spår hos mig, jag känner mig ständigt överkörd av ett tåg. Jag ska ändå göra ett försök att lägga över honom till sin säng, till en början...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0