Hemlisen var....

......inget mindre än fäktning! Japp, ni hörde rätt. Kvällens träning bestod av fäktning. Vi snackar vit dräkt, mask, värjor, stötar och massa skratt. Var sjuuukt svårt, men ändå på nå vis skoj... ett skojsigt avbräck i vardagen kan man säga. Fast jag fördrar nog curlingen framför fäktning.

Direkt efter träningen brassade jag hemåt och skalade av gräsmattan med klipparen, så i morgon kan det regna om det måste, men det behöver inte göra det. =) Har "kommit på" saker jag borde göra om vädret tillåter det de närmaste dagarna också..... städa bilar invändigt och kanske rensa i syrénhäcken.....

I morgon slipper jag åka på träning, då jag istället ska spela match på onsdag. Så i morgon har jag och junior en heeel dag tillsammans att göra massa bus på. Det gillas. En tur till Nås kanske för att hälsa på min mormor och morfar. Det visar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0