Kalasdag nr 2

Efter en förträffligt god grillatlunch, blev det lite bus och lek, innan Oscar med mamma och pappa dök upp. Fika nr 1 för dagen gick nu avstapeln samt att Ludvig fick massa paket! En traktor, en gunga och en bok. Oscar tyckte dock att det var hans traktor, hans lastbil, hans pappa och hans mamma... men så kan det vara om man bott hos mormor och morfar en hel helg. Än så länge förstår ju Ludvig ändå inte att Oscar ska ha allt som L tar sig för att leka med, utan han ger snällt O alla saker och försöker med något nytt...

Tog en promenad upp till M´s mormor, så L kunde blunda några minuter på eftermiddags/kvällskvisten... när vi sedan nästan var hemma dök mamma och pappa upp! Så nu blev det fika nr 2 för dagen och ännu mer paket! Denna gång en stor lastbil med spadar, hinkar, silar och lite smått och gott, samt en peng.

Var en trött och grinig liten kille här när mormor och morfar åkt hem, så att få honom i säng tog jag som en enkel match. Tjiii fick jag. Det tog minst 45 minuter, men nu sover han så sött... dock i princip på min kudde vilket leder till att när jag sedan också ska snarka, måste jag flytta på honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0