Stan nästa!

Har sovit lite knackigt i natt, men inte för den skull dåligt. Var vaken länge vid halv 5 snåret, då kände jag mig tom så pass pigg att jag hade kunnat gå upp för dagen.... men låg kvar tills L vaknade vid halv 9 i stället. =)

Bara M har gjort sig klar, så ska vi bege oss mot staden. Inhandla lite paket till Ludvigs 1 årsdag, äta thai med en kollega till M, kanske leta efter en lampa på kupolen... sen beger jag och L oss hemåt igen och lämnar kvar M. De har regionfest med jobbet ikväll, så innan han är hemma blir klockan sent. Turligt nog så hade M´s pappa också lite festligheter med sitt jobb just ikväll, så de kan ta sällskap hem.

Medan M roar sig i stan, åker nog jag och junior till Nås och spenderar några timmar med mamma, pappa och Oscar ikväll. Oscar ska sova där hela helgen, så det kan nog bli ett och annat bus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0