Tornadon.

I natt har jag verkligen sovit uruselt. När jag gick och la mig igår, gjorde jag ett nytt försök att få L att sova i sin säng. Det funkade. I 40 minuter. Fast igår tror jag det var näsan som spökade för honom. Han hade nämligen ramlat när han kröp runt och slagit näsan så pass att blodet sprutade... vilket gjorde att det torkade blodet i näsan gjorde luftgångarna rätt täppta.... Inte nog med detta, precis när jag la mig så fick jag ont i halsen, snudd på halsbränna... vilket även M hade fått visade sig... så vad vi tror var orsaken till detta måste ha varit ramlösan vi båda drack under kvällen, M tyckte dessutom den smakade mysko...

Natten fortsatte med att L snodde runt runt runt i sängen. Han kan verkligen inte ligga still den grabben. En tornado är bara förnamnet.... han skulle behöva en egen säng med storleksmåttet 2*2m, jag skojjar inte.

Vakna strax efter 7 och då vaknade vi på fel sida. Efter några timmars bus och grin, så tog vi oss en cykeltur för att få lite frisk luft båda två. Trampade upp till Ludvigs gammelmormor, där vi bjöds på fika och lite bus. På vägen hem, slocknade sedan L i cykelsitsen som ni kunde se... och där är vi just nu... fast jag har kunnat flyttat över honom till vagnen... men ingen lunch är intagen...

Har kommit på att jag måste baka. Om jag planerar ha 1 års kalaset redan nästa helg, så är det kanske på tiden? Frågan är bara när jag ska hinna? Har ju träning typ varje kväll, match på helgen, en junior som alltid inte vill sova middag... så svaret blir nog: när Ludvig lagt sig på kvällen, typ runt 21.30 tiden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0