Torsdag 6/5

Jag hade kunnat må bättre om man säger så. Förkylningen sitter fortfarande i, om något värre än igår, ögonen är tunga.... det enda lilla positiva just nu med förkylningen är att halsen inte gör ont. På grund av allt detta, så bävar jag lite för hur morgonens flygning kommer att gå. Jag är inte ett dugg orolig för hur L ska klara den nu, nu tycker jag mest synd om mig själv.... kommer så väl ihåg vilket tryck jag hade i öronen när vi flög hem från träningslägret i Italien med IFK... halsontet och förkylningen jag drog på mig där var inte att leka med och flygningen hem blev ett helvete... men som sagt, jag får bita ihop och komma igen. Kurera mig med hjälp av lite bad och förhoppningsvis lite sol under veckan som kommer. =)

I morse väckte jag L. När klockan var 9.30 tyckte jag inte han fick sova nå längre..... dessutom ska vi försöka att endast få honom att sova en gång under dagens lopp... det vill säga, det han sover nu..... för i morgon lämnar vi hemmet tidigt tidigt.... och vore ju bra om L hade sovit rätt många timmar innan vi lär väcka honom, eller förflytta honom till bilen.....

Den mesta packningen för min och juniors del är klar. Bara lite småfix kvar. Så det känns som vi har läget under kontroll. Än så länge.

Bara L har ätit lunch ska vi ta oss en sväng till Nås igen och utföra lite ärenden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0