utan rubrik.

Ikväll var det återigen dags för ett liiiitet skrikkalas innan L behagde slå igen sina två små blå. Vad som är konstigt är att han skriker för att han vill vara med mamma, men han skriker än lika mycket fastän han är hos mig... helst ska det ju gå runt och bäras på 11 kilo junior hela tiden... men icke. Nu när vi äntligen lyckats få honom att somna i sängen direkt, så ska vi inte falla tillbaks i gamla banor igen. Positivt är dock, att det endast tog 15 minuter idag.

I morgon är det en helledig dag igen. Sånt gillas och uppskattas. Får se om vi kanske får besök av en arbetskamrat till mig under förmiddagen, sen är planen att åka till Nås efter lunch och siesta. Ska hälsa på min mormor och morfar lite, sen ska jag lämna av mina tagetesplantor hos mamma, så hon kan vattna dem medan jag är borta. =) Eftersom det är träningsfritt för min del imorgon, får M passa på att jobba över...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0