Vad är hemlisen?

I torsdags efter träningen, samt i lördags efter matchen, så uttryckte coachen att han hoppades att alla kunde komma på måndagens träning, för då skulle vi göra något som vi aldrig gjort. Idag är det måndag. Frågan är nu, vad tusan är det vi ska göra ikväll?

I övrigt så är det ny vecka och nya tag. Vi har varit vakna några timmar, varpå vi redan har hunnit varit ute och cyklat, busat, bakat en tårtbotten till, promenerat och L har somnat i vagnen....

Jag tänkte ett tag att jag skulle försöka få liv i gräsklipparen medan L sov... men M var rätt säker på att jag inte skulle få igång den, då den stått hela vintern nu och är lite trögstartad i början.... jag fick ju så klart lov testa om jag möjligtvis skulle få igång den, men icke. Så planen är nu istället, bara vädret håller i sig, att jag brassar hem direkt efter träningen och klipper gräset då istället..... när M eller  svärfar är hemma och kan hjälpa mig igång med mackapären. Det ryktas ju om sämre väder denna vecka och gräsmattan blir allt högre, så det börjar brinna i knutarna att få den klippt fortast möjligt. Haha.


Kommentarer
Postat av: Inger

Om du vill se Järvsö Zoo så ska du gå in på Anna Hultgrens blogg, annasprinsar.blogspot.com så får du se ett inlägg från helgen. Ser mysigt ut.



Du kan väl ta med Oscars hattar, iallafall nån när du kommer för det är så soligt på dagisgården.



Kram Mamma

2010-05-24 @ 21:12:26
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0